Ahad, 4 September 2011

Potret Keluarga Bahagia

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Honestly, raya tahun ni biasa biasa je. Aku tak rasa hype sangat pom. Mungkin sebab aku dah 23 tahun kot? Yes. Satu angka yang cukup menakutkan. Dah boleh kahwin kan? Tapi masalahnya sekarang ialah aku takde calon lagi. Kalau susah sangat, mungkin aku kena buat contest mari mencari isteri kat blog ni. Boleh? :p

Pada hari raya pertama, aku sambut kat kampung belah ayah aku, kat Melaka je pom. Dekat gile dengan rumah aku. Kalau kau kentut kat rumah aku memang  atok aku kat kampung tu boleh dengar walaupun telinga atok aku tu dah macam dengar tak dengar je sekarang ni. Haha. Aku macam siriyes kan? Memang aku siriyes la! :B

Daripada 9 orang adik-beradik ayah aku, hanya 5 orang sahaja yang sambut hari raya pertama kat kampung tu. Maksudnya, ada 5 buah keluarga la. Yang lain lain tu mungkin sebab tahun ni bukan giliran untuk sambut hari raya pertama kat kampung belah ayah aku tu. Tak kisah la beb. Baik kau layan koleksi potret keluarga bahagia pada hari kejadian. ;)











Sorry sebab gambar salam salam takde sebab takde siapa nak ambil gambar sebab semua orang sibuk nak salam salam takde masa nak ambil gambar. Haha. Apa apa pom, yang muda disayangi, yang tua dihormati. Dan sila ingat orang yang tersayang. Kalau tak nak, sila ingat dosa dosa kau. Boleh? =_=



potpetpotpet : Kau tak nak datang raya rumah aku?

18 ulasan:

  1. kalau nak buat contest tu boleh, kte boleh tolong promote kan! hahaah.


    comelnyeee unaaa dan baju raya nye. sampai tutup muka tudung tu. heeheh. cantik baju dye. jubah ke ape tu?

    BalasPadam
  2. @adrinaqamarina

    sanggup ? haha. yes. baju dia macam jubah sikit. ;)

    BalasPadam
  3. memang keluarga bahagia.

    eh.dah rindu dh kat una. ;)

    BalasPadam
  4. raya bersama keluarga dikampung memang sangat best. keluarga belah mak ade 10org adek beradek. dan memang sangat meriah kalau semua berkumpul :)

    BalasPadam
  5. Sama lah tahun nie x berapa nak meriah sangat la raya kan.

    Tema warna merah sama color dengan jalur gemilang. x pe semanggat sambut merdeka kan. :)

    BalasPadam
  6. kalau ada contest tu maybe aku org first yg akan join. eheh :P

    oh btw selamat hari raya! :D

    BalasPadam
  7. amboiii merahnyaa :)
    semangat eh!

    BalasPadam
  8. best2..x smpt nk amik gmbr ramai2, sempat bergambar ngan kanak2 riang je tp ttp meriah

    BalasPadam
  9. meriahkan bila bersama keluarga besar ni..

    BalasPadam
  10. nak jadi calon untuk contest tu nanti boley tak? hahahaahaha =P selamat hari raya :)

    BalasPadam
  11. fuwaahh. cantik warna baju satu family!

    BalasPadam
  12. memang tema merah yg meriah~ semua cantik2 terutama Hizami. mengancam hahaha..

    Selamat hari Raya, Maaf Zahir & Batin

    BalasPadam
  13. meriah betul semua kaler merah...

    BalasPadam
  14. baju una cm jubah sikit? ke mmg jubah?
    haha

    BalasPadam
  15. gambar yang atas sekali, pastu orang yang kiri sekali tu..macam kenal la, melisa ke nama dia? (curious ni) haha :p

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com