Khamis, 19 Januari 2012

Bercuti Di Mana Dalam Malaysia?

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Esok lepas sekolah aku akan bertolak ke salah satu destinasi percutian yang terdapat di Malaysia. Aku rasa kau dah boleh agak dah kat mana. Tapi aku tak nak bagitahu lagi. Seperaizzz! *gaya Eric Leong

So, aku akan habiskan cuti sempena Chinese New Year ni kat sana. Tapi aku bukan pergi sorang sorang. Aku pergi dengan empat orang kawan aku yang lain. Eh. Kau takde plan nak pergi mana mana ke? Well. Time cuti ni la nak manja manjakan diri. Time kerja nanti takde masa nak manja manjakan diri ni. Tak gitu ling? Okay la. Nanti aku sambung cerita ye? Tunggu aku balik nanti.




potpetpotpet : Nak join? Okay. Aku ajak ajak ayam je.

28 ulasan:

  1. saya pula pegi melaka.... huhu! nak jumpe!

    BalasPadam
  2. ade kenduri kt kg....lagi best,hahaha
    btw pegi mne?mesti pulau erk..having your free stress day on your vacation :D

    BalasPadam
  3. KURUSKAN BADAN lettew ! nati boleh pnggil moks lagik ;pp

    BalasPadam
  4. waaaa...cuti2 g mana nih?





    fyna singgah n follow blog nih...
    jemput join segmen bloglist fyna...
    :)
    http://blogfyna.com/bloglist-blogfyna-2012/

    BalasPadam
  5. haha..sama la...esok gerak ke satu destinasi gak. nak lepas semuaaa stressss!

    BalasPadam
  6. selamat bercuti dan merehatkan minda.. :)

    BalasPadam
  7. i pun nak pegi bercuti jugak. :)

    BalasPadam
  8. untunglahhhhhhhhhhh~

    BalasPadam
  9. zamie, sy tau kmu nk g mana~~ hehe~~
    enjoy ur holiday~~ ^^

    BalasPadam
  10. have a nice holiday bebeh!

    BalasPadam
  11. Takkan berempat je? meh nak join sekaki sepayung..kuikui :p

    BalasPadam
  12. wahhh nak ikot..
    cuti ni tak blek kg pn dok kt merlimau je
    sobs2
    ngeh3
    :p

    BalasPadam
  13. saya pegi Jogja :)









    tipu je :'D

    BalasPadam
  14. xplan lagi kemana..sure merata tempat penuh sesak..hehe..btw,enjoy your cuti

    BalasPadam
  15. whoaa..cuti2 malaysia lah nie..hehe...ape2pun slmt bercuti k..have a nice day and jgn lupa entrykn crta psl cuti..haha..tc bro..

    BalasPadam
  16. saya g Gombak. masok belajar semula T.T

    BalasPadam
  17. hamboiii best r g bercuti.

    BalasPadam
  18. Nak g mane???

    Nak ikut!!!!!

    BalasPadam
  19. alaa, citer je lah pegi mane.
    excited nak tau ni. hehe ;)

    BalasPadam
  20. hencik johan balik kampung.. 2 jer yg mampu... hohohohoh

    BalasPadam
  21. sy g kelantan. balik kg.. haha

    BalasPadam
  22. Walah~ Best nya p honeymoon dengan Adie! Nak ole ole. Tadi dah kirim kat Adie, nak kirim lain dengan kau lah Zami :D

    BalasPadam
  23. cehh..tak ape la..kite sambut raya cina sambil makan limau kt umah aje lahh..huhu

    BalasPadam
  24. happy holiday la cekgu ! ^^

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com