Isnin, 15 Mei 2017

Kek Green Tea Sedap Di Rekindle, Damansara Uptown

Salam.

Jam masa tu dah nak dekat pukul 11 malam. Aku nak lepak kopi kopi tapi tak tahu kat mana. Masa tu aku kat sekitar Ikea Damansara. Aku pun rujuk kat foursquare, tempat mana yang menarik dan masih buka sekarang ni. Tak kisah la mana mana asalkan bukan McDonald's! Haha! Dah muak sebenarnya dengan McDonald's. Akhirnya aku jumpa Rekindle yang terletak kat Damansara Uptown. Aku dah survey dan baca review kat foursquare. Memang kat Rekindle ni fokus kat desserts.

Aku terus waze ke Rekindle ni. Walaupun dah masuk tengah malam, cafe dia masih penuh dengan para pelanggan. Aku hampir tak dapat tempat duduk. Nasib baik masih ada ruang kosong. Terkejut juga bila tengok masih ramai orang makan kek tengah malam ni. Lepas belek satu persatu kek yang ada, aku pilih kek green tea, nama kek tu Green Tea Opera. Aku pun sebelum ni asyik pilih kek coklat je kan? Play safe orang kata. Kali ni aku memberanikan diri untuk pilih kek green tea. Matilah kalau tak sedap!

Tadaaa...


Tengok pun dah tahu sedap kan? Harga kek green tea ni RM10.90. Standard harga kek kat Secret Recipe sebenarnya. Tapi rasa dia? Memang sangat sedap! Aku memang recommend kek green tea kat Rekindle ni terutamanya peminat-peminat green tea kat luar sana tu. Wajib cuba! Aku jamin korang akan suka dengan kek green tea ni! Rasa pahit green tea yang mencukupi, kek tak terlalu manis dan rapuh di mulut. Sangat berbaloi dengan harga yang dibayar! Haha! Ni bukan entri berbayar tapi kenyataannya aku bayar sendiri semua makan minum aku kat sini. Sekadar berkongsi apa yang baik kat sini.


Siapa peminat green tea kat sini?

2 ulasan:

  1. Tanpa NamaMei 16, 2017

    as salam.hai hizami li..lamanyaaaa tak masuk sini haha😄.

    BalasPadam
  2. NANTI DATANG KL BGTAU TAUUUU!!
    Nak try jugak kedai niiii..

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com