Khamis, 19 Mei 2011

Errr... Macam Dah Lambat Sangat Kot? Kira Halal La!



Adeh. Takpe ke aku wish Selamat Hari Guru hari ni? Haha. Macam dah lambat sangat kot? Tak kisah la! Aku nak wish jugak. Aku tak dapat nak update pasal Hari Guru hari tu disebabkan talian internet yang tidak memuaskan hingga mampu mengundang cacian, makian, herdikan apatah lagi kutukan. Errr... Dalam hati je ah! Tak sopan cakap kuat kuat. =,=


Bercakap pasal Hari Guru ni, aku mesti ingat cikgu. Nama pon Hari Guru kot! Takkan ingat pasal jururawat? Errr... Aku paling tak boleh lupa peristiwa dahsyat masa aku darjah 5. Eh. Ke darjah 4? Alamak... Terlupa pulak! Tadi kata tak boleh lupa kan? Haha. Okay. Aku yakin aku darjah 4 masa tu. Aku belajar bahasa Inggeris dengan sorang cikgu perempuan ni. Ada satu hari, cikgu tu suruh kitorang bawak kertas ujian bahasa Inggeris bulan berapa tu aku tak berapa nak pasti nak discuss la pasal soalan soalan dalam kertas ujian tu haaa. Nak dijadikan drama, aku terlupa bawak! Demmm... Macam mana aku boleh terlupa pulak ni??? Dah la cikgu tu garang gile! Mati ah aku! Aku dah nervous pada saat dan ketika cikgu tu suruh aku berdiri. Tak pasal pasal aku kena marah habis habisan. Lepas tu, tiba tiba, jeng jeng jeng, tara pap pap paaa... PAAAAANNNGGGGG!!! Aku kena lempang derrr. Adeh. Sakit sampai mencucuk hidung! =,=


Tak aci betol. Aku terlupa bawak kertas ujian je pon. Tapi kena lempang memang tak ingat dunia la sakit dia. Haha. Dahsyat gile cikgu dulu dulu. Sekarang? Lu pikir la sendiri! Tak nak fikir sudah. Aku tak paksa pon. Okay? Dah la. Aku nak bukak hadiah hadiah ni haaa... XD



potpetpotpet : Esok last day aku kat sekolah tu! Sedih? Atau gembira? Hurmmm...

23 ulasan:

  1. haha..meleleh air mata tak x zami?ke meleleh darah je kot hidung?:P

    BalasPadam
  2. mst bnyk dapat hadiah..hehe ;)

    BalasPadam
  3. ko tak rase student ko duk rapat sgt ke ngan ko?kne himpit kot? gahahaha

    BalasPadam
  4. adoi..mesti poningkan..haha.. cube buat lempangan kat murid skang..kompem ada cikgu2 kene buat lawatan sambil belajar ke balai polis..huhu..beza memang berbeza..hehe

    BalasPadam
  5. mesti lah hepi. kan? kan?
    sebab dapat banyak hadiah.kehkeh

    BalasPadam
  6. cikgu zaman dulu lempang ke rotan tu da perkara biasa...skrg ni mne boleh huhu xpasal2 kne saman.HAHA

    BalasPadam
  7. Best kan jadi ckgu ni...bukan time hari guru je best,tapi masa lihat anak2 didik kte berjaye,tu la yg paling best skali!!

    BalasPadam
  8. penampor azimat tu bro..skng ko lak jadi dia..kihkih

    BalasPadam
  9. suka laa dorg ada cikgu mcm ni ;D

    BalasPadam
  10. jey selalu ckp cikgu pukul tanda syg sebab nk awak jd orang bukan beruang. paham... huhu

    BalasPadam
  11. betul ckp Jey Yusuff tu. che'gu pukul sbb dia sayang n care about us. ngee...

    BalasPadam
  12. hahahhaa..selamat hari guru!!!

    BalasPadam
  13. Pernah gak kene lempang ngan cikgu..aduh..sakit2..

    Selamat Hari Guru Cikgu Hizami..

    BalasPadam
  14. selamat hari guru ! ^^

    BalasPadam
  15. selamat hari guru!!!!!! :)

    BalasPadam
  16. hahaha...sekarang bukan cikgu lempang pelajar tapi zaman pelajar lak yang lempang cikgu. dah terbalik. memang tak berkat ilmu tuh.

    BalasPadam
  17. hahaha..msti rmai pminat nie..
    hehe..
    wah dah nak abis prktikal dah..
    huhuu

    BalasPadam
  18. dulu ak pn pnah kene penampor ngn cikgu tp cikgu muzik la..cm gampang tul la

    BalasPadam
  19. cikgu..

    itu murid perempuan yg masih kecil lg

    so agak2 ye

    hahaha

    erk da wish kan hari guru

    tpi xpe nak wish lagi

    CAMAT HARI CIKGU ZAMI!

    =_=

    BalasPadam
  20. haha..dahsyatnye cikgu tu.. haha mesti pastu u tak tinggal kertas lg .. :P

    BalasPadam
  21. muahaha. hebat ah kne lempang. dulu iqa kne 33 rotan sbb tak siap keje skolah. haha

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com