Jumaat, 18 November 2011

Bertemu Neelofa, Shila Amzah & Stacy Di Anugerah Industri Muzik (AIM)

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Okay. Aku nak kongsi gambar gambar masa aku pergi AIM 18 hari tu. Tapi kali ni bukan gambar aku sorang je sebab kali ni aku nak tayang gambar aku dengan artis artis perempuan yang cun dan tak dilupakan jugak sahabat sahabat aku yang dikasihi sekalian. Hadirin dan hadirat yang dihormati, apa kata kita tengok gambar gambar kat bawah ni. Sambil sambil tu, kau rasa aku pilih siapa?


Neelofa...


...atau mereka?



Shila Amzah...


...atau mereka?



Stacy...


...atau mereka?



Kau rasa aku pilih siapa? Neelofa, Shila Amzah, Stacy atau mereka sahabat sahabat aku yang dikasihi sekalian? Kalau pilih ikut nafsu mesti la aku pilih Neelofa, Shila Amzah atau Stacy. Tapi sekarang aku pilih ikut suka hati. Boleh? Dipendekkan cerita yang takde la cerita sangat aku telah pilih mereka sahabat sahabat aku yang dikasihi sekalian. Aku senang dengan dorang sebab dorang memang fun habis to spend time with, gila gila remaja, tak pentingkan diri sendiri dan sentiasa menghormati kelebihan dan kekurangan masing masing. Kepada Neelofa, Shylla Amzah dan Stacy, you guys memang cun habis! Terima kasih sebab sudi bergambar dengan Budak Lelaki Sebelah Pintu yang entah siapa siapa ni.



potpetpotpet : If you go looking for a friend, you're going to find they're very rare. If you go out to be a friend, you'll find them everywhere.

39 ulasan:

  1. Ahah.. untung la gamba dengan retis.. eh, artis~

    BalasPadam
  2. o yeah! Nak pilih SAHABAT laa ofkos...! :)

    BalasPadam
  3. stacy cun gilaaaaaaaaaaaaa..macam korea.. memang funsesangat dengan sahabat sekalian..

    BalasPadam
  4. nape gmbr dgn stacy jauhh bangat?
    nasib pilih mereka. ingat ade org lain td :D

    friends are forever :)

    BalasPadam
  5. sylla lha :)

    she is incredible awesome women !

    BalasPadam
  6. Bertuah lah dapat bergambar dengan rettis. Hahaha. :D

    BalasPadam
  7. @Mra Mastura neelofa cun ke eh?ramai kata cun,onie tgk biasa jak ...

    BalasPadam
  8. huu ! jeless jelessss !! mokss tak aci ><

    BalasPadam
  9. dtg lambt xsempat ambk pic :(

    BalasPadam
  10. Quote potpetpotpet kali ni mmg terbaik!

    BalasPadam
  11. wow...neelofa tu beb...
    tapi memilih rakan yang bergelar sahabat adalah keputusan yang terbaik. sahabat adalah mereka yang hadir waktu kita susah dan senang...

    BalasPadam
  12. tapi..bila 'di tinggalkan' sahabat mcm situasi sekarang,
    rasanya tak salah kalau i pilih artis sebagai kawan.
    dan masa tu nnt,jgn pulak keluar ayat 'ye la,dah kawan dgn artis kan skrg.mna nk igt kita ni'..


    *sigh.

    BalasPadam
  13. pilih mereka! haha. kawan susah senang jimba bersama best woo :)

    BalasPadam
  14. NEELOFAAA cun , stacy style ! <3muahaha !

    BalasPadam
  15. u duduk blue zone ke apa hahaa

    BalasPadam
  16. @nieysa:) Saya pilih SHILA AMZAH. bukan Shylla Amzah

    Shy laaa. haha :p

    Nasib baik ah masa malam rehearsal dapat jumpa Shila. Sebab masa AIM tak dpt jumpa heheh :D

    BalasPadam
  17. Kita nak pilih encik Wan Fuuyoo laa.. Boleh tak? Kekekeke.. :p

    BalasPadam
  18. Nee yg santekk
    shila yg comel
    stacy yg kawaii
    mereka yg superb BFF

    p/s:setiap orang sgt penting dlm hidup ni..kan cikgu..hehe

    sangat untung dapat jumpe mereka mereka semua kan..

    BalasPadam
  19. gmbr kak melah napa x letak???

    hahahaha

    BalasPadam
  20. Shylla nmpk tak cantik dlm ni

    BalasPadam
  21. kau dengan stacy cam malu2 je haha

    BalasPadam
  22. dapat snap pic dgn STACY !!!
    woahhh nest nya ......

    cemburu ni ..
    apa apa pun sahabat adalah pilihan utama .kan?

    BalasPadam
  23. ramainye kawan2 Zami yg pegi sekali :)

    BalasPadam
  24. i'm feel ssssssssssoooooooooooo jealous right now .. ahaha~

    BalasPadam
  25. ambik 2-2 xleh ke? heehe. =_="

    BalasPadam
  26. untung la orang tu dapat bergambar ngan artis2 yg cantik, cun, seksi..huhu jeles!

    BalasPadam
  27. sahabat lagi terpenting kot weh:)

    BalasPadam
  28. neelofa anggun. sylla peliks.. stacy cute^^

    mereka semua owsome^^

    BalasPadam
  29. zami sesyuaiii la dengan neelofa..
    ado can nih :D

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com