Selasa, 23 Mei 2017

Koleksi Raya Wadi Adra | Design Unik & Patuh Syariah

Salam.


Hari Sabtu 20 Mei 2017 yang lepas aku sempat hadir ke Wadi Adra Lebaran Fashion Night 2017. Aku datang semata-mata nak beri sokongan kepada sahabat aku, Eim atau nama sebenarnya Rahim Azhari, yang merupakan antara tunggak utama jenama Wadi Adra tu. Muda lagi Eim ni tapi pencapaian dia lebih hebat daripada aku yang tak berapa muda ni. Haha!

Malam tu Wadi Adra mengadakan pertunjukan fesyen untuk koleksi raya tahun ni. Ada pelbagai jenis design dan juga warna. Menarik! Selari dengan tagline, Wadi Adra ni sentiasa tampil dengan design yang unik tapi masih mematuhi syariat Islam. Jadi tak mahu ragu ragu sayang... Apa tunggu lagi? Meh la kita tengok apa yang sempat aku tangkap malam tu.








Richie Rachman bertindak sebagai pengacara majlis malam tu. Dan tak silap malam tu ada 25 orang model. Ramai tu! Bukan senang nak kumpul model seramai tu. Model-model tu semua adalah merupakan pelanggan-pelanggan setia Wadi Adra dan merupakan pelajar-pelajar daripada institut pengajian tinggi. Memang cari jodoh je la malam tu. Haha! Apa apa pun tahniah Eim kerana berjaya menganjurkan Wadi Adra Lebaran Fashion Night 2017 dengan baik. Semoga terus maju dan berjaya pada masa akan datang!





Tapi yang penting, aku menang King of the Night malam tu. Haha! Padahal apa je yang aku pakai pun? Takpe la. Tu namanya rezeki.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com